Gratulerer til Fredrik

Fredrik Kolverud, partner og kundedirektør for det prisbelønte event- og produksjonsbyrået Fieldwork, ble nylig valgt som en av de ‘100 mest innflytelsesrike personene’ i eventbransjen.

Det er Eventex, som har vært en bidragsyter til utviklingen av den internasjonale eventtindustrien siden 2009, som er arrangøren av TOP 100.

Sponsor -og Eventforeningen gratulerer Fredrik med plassering på den presitsjetunge listen.

Over 5500 mennesker fra 26 nasjoner avga sine stemmer for å bestemme hvem som kom med. Alle på listen har satt sitt preg på utviklingen av eventbransjen med sin kreativitet, visjon og innovasjon.

Fredrik har vært med på å utfordre, og utvikle, bransjen i over 17 år innen markedsføring, kommunikasjon og event, og ble partner i Fieldwork i 2007. Hans positive og innovative tenkning bidro til å utvikle byrået videre, noe som har resultert i internasjonale kunder fra hele Skandinavia og utlandet, utallige priser og anerkjennelse som et av verdens 30 beste byråer I Best Event Award World, skriver Fieldwork i sin pressemelding.

Tidligere var Fredrik partner i Superbrands Norge, administrerende direktør og grunnlegger av filmproduksjonsbyrået Pennylane og er en  av grunnleggerene av det Europeiske byrånettverket 27Names med 21 byråer i 21 land.

- Jeg er veldig stolt over at så mange mennesker i eventindustrien har stemt på og valgt meg inn på en slik liste sammen med så mange andre innflytelsesrike personer i bransjen. I Fieldwork har vi satt oss mål om jobbe målrettet for å være med på å utvikle bransjen og tilby tjenester som våre kunder bruker i sin kommunikasjon, internt og eksternt, sier Fredrik Kolverud om utmerkelsen:

Her kan du se hele listen.

Toppbilde: Fieldwork

15. sept 2020