GPJ med SAS samarbeid

SAS velger George P. Johnson og PS Communication for nordisk rammeavtale.

SAS Eurobonus velger å fortsette samarbeidet med PS Communication og deres nordiske samarbeidspartnere til brand-aktivering og eventer for EuroBonus programmets 5,7M medlemmer i Skandinavia, heter det i en pressemelding. 

I Norge er samarbeidet representert ved George P. Johnson (GPJ).

- Vi i George P Johnson (GPJ) er takknemlige for å kunne jobbe med SAS sitt Eurobonus program i Norge. SAS føyer seg inn i rekken av nok et strategisk partnerskap med PS, som vi ser fungerer godt for våre kunder på et nordisk nivå, sier Christian Stenseng, Country Lead Norway for GPJ.

Christian Stenseng, Country Lead Norway for GPJ

- Det ligger allerede flere spennende aktiveringer i Norge med SAS, og med den lokale kunnskapen vil vi bidra til å treffe målrettet med budskap og ønsket utfall, fortsetter han.

En aktivitet EuroBonus-medlemmer kan oppleve i 2019, er Run with EuroBonus, hvor man med andre travelers kan oppleve populære løp og halvmaratoner i henholdsvis Danmark, Sverige og Norge, heter det i pressemeldingen.

 

Toppbilde: GPJ

Tekst: Julie Skrøder

29. mai 2019