Golf forlenger

Norges Golfforbund, NGF, og ToppGolf fortsetter samarbeidet i tre nye år. Avtalen sikrer utøvere på forbundets elitesatsing, Team Norway Golf, gode treningsfasiliteter hele året.

- Golf er en helårsidrett med de utfordringene de gir på vinterstid når man ikke har anledning til å oppholde seg i utlandet. Vi er derfor svært glade for en avtale med ToppGolf som sikrer at våre utøvere får tilgang til de beste treningsfasilitetene året gjennom, sier toppidrettssjef Øyvind Rojahn i NGF i en pressemelding.

Også Gosh Profilhuset forlenger samarbeidet med NGF. Mer enn 1500 klesplagg profileres hvert år til utøvere og frivillige. I tillegg kommer andre profileringselementer som bidrar til å fremme golfen i Norge.

- Med Gosh Profilhuset på laget er vi sikret at våre logoer og budskap blir fremstilt profesjonelt og med en kvalitet som gjør at vi kan fortsette å bygge merkevaren golf i Norge, sier kommunikasjonssjef Tom Rosenvinge i NGF, i pressemeldingen.

Tom Rosenvinge

Foto: ToppGolf/Norges Golfforbund