Go deep

Denne gang er temaet for konferansen Go Deep og fokuserer på hvilke muligheter sponsing har gjennom ny teknologi, nye kanaler og nye plattformer.

(PRAKTISK INFO NEDERST PÅ DENNE SIDEN - SCROLL NED)

Verdens største sponsorkonferanse finner sted 8. – 11. april 2018 i Chicago og det for 35. gang. Bli med, også på workshop med vår svenske søsterorganisasjon.

- Dette er den beste arenaen, for oss som er opptatt av sponsing og event, til å få internasjonalt faglig påfyll, sier styreleder i Sponsor- og Eventforeningen Gunnar Glavin Nybø.

Foredragsholderne kommer fra blant annet: FC Barcelona, Chevron, Twitter, Bose Corporation, Brooklyn Sports & Entertainment, MillerCoors og BMO Harris Bank og Rakuten. For å nevne noen.

Se foredragsholderne HER

Nybø drar til IEG for femte gang.

- Jeg gleder meg alltid til dette. Å delta her er en ypperlig anledning til å få nyttig kunnskap, inspirasjon og knytte kontakter, forteller Nybø.

Nybø er i godt selskap med over 1200 markedsførere. I fjor var det deltakere fra 22 land. Og norske deltakere, som er medlem av Sponsor- og Eventforeningen, har i år igjen spesialpris.

- Vi kan tilby våre medlemmer en deltakeravgift på konferansen som er 800 USD lavere enn for andre deltakere. Det nærmer seg 7000 norske kroner i rabatt til våre medlemmer, sier Nybø.

Svenskene drar alltid mannsterke over. På det meste har 60 personer fra vår søsterorganisasjon reist over dammen.

- Det skulle vara fantastiskt om många av våra norska kollegor också kommer med till IEG-konferensen! Då skulle vi kunna knyta kontakter, utbyta erfareheter och dela med oss av kunskap till varandra. Vi har dessutom en workshop på söndag eftermiddag och till den är ni hjärtligt välkomna så klart, sier Ulrika Molin, administrerende direktør for SES, Sponsrings & Eventsverige.

Workshopen varer en drøy time og finner sted på hotellet, med svenskene og representant fra IEG. Den er gratis for medlemmer av Sponsor- og Eventforeningen.

Se hele IEG programmet HER

Kort oppsummert er programmet slik:

• Søndag: På ettermiddagen kan du hente din badge/registrere deg samt delta på en velkomstmottakelse på hotellet. Nytt i år: Du kan delta på liten workshop sammen med svenske bransjekolleger, på hotellet.
  • Mandag: Rundbordsprat om morgenen med påfølgende konferanse/foredrag og workshops. Reception/mottakelse i Museum of Modern Art på kvelden.
  • Tirsdag: Rundbordsprat om morgenen med påfølgende konferanse/foredrag og workshops. Enkel cocktailmottakelse på hotellet til slutt.
  • Onsdag: Rundbordsprat om morgenen med påfølgende konferanse/foredrag. Hele konferansen avsluttes rundt kl 12.45.

- Jeg drar. Har du ambisjoner og trenger inspirasjon til å utvikle deg bør du også bli med, oppfordrer Nybø.

PRAKTISK INFO:

Som IEG selv sier:

"If you are responsible for developing stronger, more meaningful and more lucrative partnerships, then this conference is for you. If your responsibilities include sponsorship, brand partnerships, social/digital integration, fan/audience engagement, content development or media buying, don’t miss IEG 2018!"

20. desember 2017