Gjensidige i hockey

Norges Ishockeyforbund og Gjensidige har inngått sponsoravtale frem til juni 2021.

Avtalen med hockeyforbundet gir Gjensidige bransjeeksklusivitet og sikrer rettigheter til kommersiell utnyttelse, internt og eksternt melder hockey.no Blant annet vil vekteren pryde landslagsbuksene.

- Vi er glade for å få med Gjensidige som sponsor, og ser frem til et godt samarbeid med en solid og positiv aktør innen norsk næringsliv. Gjensidiges engasjement i norsk ishockey gir oss muligheter for fortsatt vekst de neste årene, sier generalsekretær Ottar Eide i Norges Ishockeyforbund.

Sponsorsjef Stian Grøstad i Gjensidige forteller også at hockeyinteressen i Norge har vokst i takt med gode resultater for landslaget, og i den hjemlige ligaen settes det publikumsrekorder.

- God treningskultur og disiplin har gitt resultater, og det har bidratt til at ishockeylandslaget nå er en etablert A-nasjon. Dette, sammen med et spennende mulighetsrom for å kunne gjennomføre nye gode samarbeidsprosjekter, er de viktigste grunnene til at vi inngår dette samarbeidet, sier Grøstad.

Avtalen ble signert i forrige uke.

- Dessuten prioriterer forbundet arbeid med økt rekruttering, og det at barn og unge aktiviseres er noe vi verdsetter høyt, sier Grøstad til hockey.no

(Kilde: hockey.no)

Foto: Gjensidige