Fundraisingkonferansen 2020

DNB inviterer i samarbeid med Norges Innsamlingsråd alle som jobber med fundraising til Fundraisingkonferansen 2020 - Koronaversjonen.

Dato: 10. september 2020

Tid: Kl 09.00 – 16.00

Sted: Konferansen foregår digitalt og sendes fra DNBs lokaler i Bjørvika

"På årets konferanse vil vi snakke om hvordan engasjere, og vi løfter frem gode norske og internasjonale eksempler for inspirasjon og læring. Ferske eksempler fra koronaperioden vil også bli presentert."

Store deler av programmet vil i år foregå på engelsk. Programmet er utviklet i samarbeid med representanter fra Norges Blindeforbund, WWF, Kirkens Nødhjelp og fundraiser consultancy b.bold.

Her kan du se program og informasjon om foredragsholdere.

Fundraisingkonferansen er hovedsakelig beregnet for ansatte som jobber med fundraising i ideelle organisasjoner, men leverandører er også velkommen. Påmeldingsfristen er 4. september 2020 (ved avmelding etter dette, vil ikke konferanseprisen bli refundert).

Deltakerkategorier:

Fundraiser, medlem av Norges Innsamlingsråd:

Pris kr 1.050,-  -

Fundraiser, ikke medlem av Norges Innsamlingsråd:

Pris kr 1.350,-

Leverandør:

Pris kr 2.500,-

Du kan melde deg på her.

Ta vare på billettbekreftelsen, nærmere informasjon om innlogging får du nærmere konferansen.  Melder du på flere personer husk å bruke e-postadressen til vedkommende du melder på. Det går ikke å melde flere personer på samme e-postadresse. For spørsmål vedrørende påmelding kan Heidi Winger kontaktes på heidi.winger@dnb.no eller mobil tlf. 920 38 582.

24. august 2020