Fornyer med OBOS

Holmenkollen Skifestival AS og OBOS har blitt enige om en fornyet avtale som strekker seg t.o.m 2023.

- Vi er utrolig fornøyde med inngåelse av ny avtale med OBOS, en avtale som gir oss god forutsigbarhet i tiden som kommer, sier daglig leder i HKS, Kristin Vestgren Sæterøy.

Holmenkollen Skifestival AS skriver på sine nettsider at OBOS har vært med siden opprettelsen av selskapet og at de deler mange av de samme verdiene knyttet til samfunnsengasjement og bærekraft.

- Gjennom samarbeidet kan vi fortsette å gi alle OBOS-medlemmer gode opplevelser i Holmenkollen. Lengden på avtalen gir oss også muligheten til å videreutvikle arrangementet slik at vi får enda flere besøkende fremover i tid, sier Sæterøy videre.

For OBOS betyr dette videre samarbeid med et av Norges største idrettsarrangementer, samt at de også kan fortsette å gi rabatterte priser til sine medlemmer.

- Skirennene i Holmenkollen er en institusjon og har i godt over 100 år vært av de viktigste arrangementene for skiidretten i hele Norge. Dette ønsker OBOS å bidra til å videreføre. Samtidig gir avtalen oss god synlighet i både Norge og Sverige, hvor skiidretten står sterkt. I tillegg innebærer fornyelsen at OBOS-medlemmer fortsatt får en betydelig rabatt på billettene til arrangementene, sier kommunikasjonsdirektør Åge Pettersen i OBOS.

Kilde: Holmenkollen Skifestival

Toppbilde: Holmenkollen Skifestival