Foredragene på film

- Til tross for rekordpåmelding til Sponsor- og Eventprisen 2018, er det likevel slik at noen ikke har anledning den aktuelle dato. Dessuten bor faktisk ikke alle i Oslo. Så da snurrer vi film, sier daglig leder Hege Mauroy i Sponsor- og Eventforeningen.

Foreningen har to filmer klare. Den ene filmen er en to-minutters oppsummering av hele arrangementet. En recap som det heter på fagspråket. Denne filmen kan alle se:

- Film nummer to er en nyvinning. Den viser alle foredragene fra Fagdagen. Denne filmen er forbeholdt våre medlemmer, forteller Mauroy.

Hun forteller videre:

- Sett deg godt til rette, når du har anledning, og få med deg disse foredragene fra Fagdagen der temaet er Verdien av å bry seg. Eller spol deg frem til akkurat det du vil se og høre. Se programmet/rekkefølgen HER

Ta meg til foredragsfilmen

En medlemsfordel til: For å tilrettelegge for læring og forståelse av godt spons- og eventarbeid har vi fått tillatelse til å legge ut informasjon om de nominerte casene – utover det som står i juryens begrunnelse for nominasjonen, Les hva søkeren selv skriver om hvorfor sponsoratet/prosjektet/eventet var en kandidat til Sponsor- og Eventprisen 2018 HER

Enda en medlemsfordel: Mer om det å skrive en god/relevant søknad – se eksempler på vinnersøknader HER

Ikke medlem, men vil gjerne bli? Les mer HER

Filmer: Marius Iversen