Fordel medlem

- Vi har lagt bak oss vårt årlige og aller største arrangement, Sponsor- og Eventprisen med egen fagdag. Dette er dagen som alle vil ha med seg hvor man får ny kunnskap og hvor man kan møte gamle og nye kontakter i bransjen. Det var med glede jeg observerte så mange deltagere og fikk oppleve så mange gode og inspirerende innlegg, forteller styreleder i Sponsor- og Eventforeningen Gunnar Glavin Nybø.

- Når vi nå har mottatt evalueringsrapporten er det gledelig og viktig for oss at deltakerne har evaluert det som det beste på mange, mange år, sier Nybø.

Han fortsetter:

- Vi er til for medlemmene våre og vil tilby dem det beste vi kan til deres nytte med faglige muligheter, relasjoner i bransjen og økonomiske fordeler. En av de større fordelene vi har lansert er de eksklusive og lukkete delene av nettsidene til foreningen som kun er tilgjengelige for våre medlemmer. Her finner  du info som blant annet forslag til avtaler, spendingtall, foredrag, tips, sjekklister, sponsorshipguide, konseptskisse, rapporter og eksempler på vinnersøknader til nettopp Sponsor- og Eventprisen.

Styreleder påpeker at om man ikke husker sin logg-inn, eller har lagt den et lurt sted, er bare å kontakte foreningen for å få de nødvendige påloggingsdetaljer.

Nybø melder dessuten om flere medlemsfordeler, i tillegg til de eksklusive nettsidene:

- Presentasjon av nye medlemmer på alle våre kommunikasjonsflater og i vårt Nyhetsbrev, fire Frokostmøter, to gratis Fagforum, ett gratis høstseminar, gratis link til stillingsannonser og mulighet for fagstipend, sier han.

Like viktig kan det være for mange, påpeker styreleder, er spesialprisene foreningen kan tilby på andres seminarer og konferanser – som for eksempel verdens største sponskonferanse IEG i Chicago.

- Gjennom foreningen sparer du kr 6-7000 kroner per deltaker i Chicago. Har du ikke meldt din interesse for denne, så skynd deg – tilbudet utløper 1. mars. Har du ikke mulighet til å reise kan du holde deg oppdatert om nytt i vår bransje gjennom våre daglige nyheter på nett og også gjennom vårt tilbud med spesialpris på Kampanje Premium, forteller Nybø.

I tillegg får medlemmer rabatt hos advokatfirmaet Kleven & Kristensen.

Les mer om medlemskap i Sponsor- og Eventforeningen HER

16. februar 2018