Fire nye år

Posten Norge fortsetter som generalsponsor for Norges Håndballforbund i fire nye år.

Den nye avtalen er verdt rundt 40 millioner kroner og varer fram til 2022. Posten blir samarbeidspartner både for landslagene og for håndballens rekrutteringsarbeid.

- Som sponsor i over 30 år har vi fått bidra til flott suksesshistorie for norsk håndball, med en lang rekke internasjonale triumfer. I årene som kommer vil Posten-logoen fortsatt prege draktene til Håndballjentene og Bring-logoen blir synlig på Håndballguttas drakter, sier kommunikasjonsdirektør Elisabeth Gjølme i Posten Norge.

Gjølme er glad for at Posten Norge også i fremtiden blir en viktig samarbeidspartner i rekrutteringsarbeidet, gjennom Bringserien for 16-årige jenter og gutter.

- Posten har vært en viktig bidragsyter til Håndballforbundets suksess på både topp og bredde i svært mange år. Uten Posten på laget kan jeg vanskelig se for meg at vi hadde oppnådd de resultater og den medlemsvekst vi nå ser resultatene av i 2018. Vi er derfor både stolte og glade for at Posten og Bring fornyer sin avtale med fire nye år. Det gir oss god forutsigbarhet innenfor viktige satsingsområder, sier generalsekretær Erik Langerud i Norges Håndballforbund.

(Kilde: handball.no)

Foto: Svein André Svendsen/NHF