Fazer forlenger med VIF

Med fokus på riktig næring og økt fokus på kutt av matsvinn skal Fazer fortsette som partner ut 2021.

Fazer Food Services har vært Vålerengas samarbeidspartner siden Intility Arena sto klar i 2017.

Kommersiell direktør i Fazer Freddy Eriksen forteller at økt fokus på matsvinn kommer til Intility.

- Fazer er matspesialisten som kontinuerlig jobber med riktig ernæring og bærekraft i fokus. For toppidrettsutøvere er riktig ernæring avgjørende for topp ytelse, og her bidrar Fazer med sin ekspertise til begge elitelag. Innenfor bærekraft er det nå spesielt matsvinn som har fokus inn i 2020. Fazer er med i "KuttMatsvinn 2020", og det blir satt i gang flere tiltak for dette på Intility Arena

Salgssjef i VIF, Glenn Jensen, er storfornøyd

- Det er med stor glede vi kan fortelle at vi fortsetter vårt gode samarbeid med Fazer de kommende år. Dette innbefatter blant annet at Fazer fortsatt vil levere en utsøkt matopplevelse og servering til alle våre VIP-gjester. Fazer vil også fortsatt drifte våre kiosker under alle våre hjemmekamper.

- Fazer er som tidligere beskrevet også en viktig del av næringsrik og god mat til alle våre spillere, sportslig apparat og administrasjonen hver dag. Vi gleder oss til å fortsette vårt gode samarbeid i årene som kommer, fortsetter han.

- Fazer er stolt sponsor av Vålerenga Fotball Elite og ser frem til et godt samarbeid inn i en ny spennende sesong. Samtidig håper vi at spisestedet på Intility Arena skal bli et naturlig møtested for alle VIF-tilhengerne alle dager, også utenom kampdag, sier administrerende direktør i Fazer, Per Christensen.

Kilde: VIF

Tekst: Julie Skrøder