Få med deg Dagny, Larsiveli og Hedda Mae! Meld deg på nå!

WOW! Vi har gleden av å annonsere tidenes underholdning på Sponsor- og Eventprisen 4.mars! Gjennom dag- og kveldsprogrammet vil vi få et svært variert program hvor vi får besøk av noen av våre mest kjente norske artister og dansegrupper. Du vil kunne få se: Dagny, Quick Style, Hedda Mae, Nationalballetten UNG og Larsiveli.

Det er nå under én uke til påmeldingen stenger, påmeldingsfristen er mandag 2.mars klokken 12:00.

Meld deg på her!

Dagny er en av de aller mest spennende og kritikerroste artistene vi har i Norge, med over 450 millioner streams og utsolgte tourer.

Quick Style har etablert seg som en av de mest kjente dansegruppene i Norge etter at de vant Norske Talenter i 2009. I 2009 startet de også opp Quick Style Studio hvor nye og yngre generasjoner kan lære om dans, forskjellige stiler og kulturer.

Hedda Mae er 21 år gammel og kommer fra Bergen. Alt tyder på at Hedda Mae kommer til å vokse seg stor gjennom et kanon-2020 og er til helgen (28.februar) aktuell på by:Larm

Larsiveli er mannen bak monsterhiten «baby» og han ble under Spellemann for 2019 nominert til Årets låtskriver og blir med god grunn omtalt som «Din favorittrappers favorittrapper».

I Nasjonalballetten UNG blir en ny generasjon dansere til. De største norske og internasjonale talentene mellom 17 og 23 år er samlet i ett kompani med felles mål: Å ta pusten fra publikum med sitt dansetalent.