EXPERIENCE, Cause & Effect

- På Fagdagen skal vi se på opplevelsesmarkedsføring som helhet, og vi skal spesielt ta for oss effektene av våre sponsaktiviteter der uttaket også er vesentlig, sier Ann-Kristin Syversen, styremedlem i Sponsor- og Eventforeningen.

Earlybirdpåmelding, klikk på Les mer!

Les mer

Onsdag 4. mars 2020 skjer det.

- Først og fremst lager vi denne dagen for å løfte deg, enten du er sponsor, sponsorobjekt eller eventbyrå – og ønsker å gi deg merverdi til bruk i din daglige jobb, forteller Syversen.

Hun fortsetter:

- Som rettesnor for innholdet i Fagdagen lener vi oss til foreningens nye visjon og nye verdier.

Visjonen er «sammen skaper vi verdifulle opplevelser» og foreningens nye verdier er disse tre: samlende, nytenkende og inspirerende.

- Dagen er lagt opp til både fellesforedrag og til spesifikke foredrag for henholdsvis spons og event. Det blir med andre ord parallellsesjoner også i 2020, sier Syversen.

Styremedlem Linda Eng Strand er den som sammen med Syversen legger opp det faglige løpet.

- Vi har mange navn på blokka, både til plenums- og parallell sesjonene, for å gi deg både et bredt og et tilpasset innblikk i opplevelseskommunikasjonens muligheter som både er inspirerende og nytenkende, forteller Eng Strand.

Arrangementet Sponsor- og Eventprisen finner sted på MEET Ullevaal, ved Ullevål Stadion.


Linda Eng Strand og Ann-Kristin Syversen

- Det kommer til å bli en Fagdag full av verdifulle opplevelser. Det gjelder faktisk hele arrangementet, kveldens Prisutdeling inkludert. Du kan like godt melde deg på allerede nå – og det til earlybirdpris, avrunder Syversen og Eng Strand. 

Meld deg på HER

 

 

Tekst: Hege Mauroy

19. november 2019