Europeiske eventer, B2B og award

Heavent Meetings er for deg som vil søke å vinne Event-awarden "Trophées de l' Évenement" eller vurderer å legge et fremtidig event til Mellom- og Sør-Europa.

Mens den franske konkurransenTrophées de l’Évenement tidligere hadde klare begrensninger på hvem som kunne søke, er det i år åpnet opp slik at alle europeiske aktører kan søke de seks prisene:

All European companies, agencies and trade show and conference organisers who staged an event in 2016, can enter the following categories: Exceptional event, Public Event, Internal communication event, External communication event, Seminar/incentive/team building, Events package.

Vi du søke? Les mer og gjør det innen 6. mars kl 12.00 ved å klikke HER (står det fortsatt 27/2 som deadline på webisten deres - så er det gammel frist)

- Samtidig er Heavent Meetings en årlig møteplass for kjøpere og tilbydere av event. I fjor var det over 3000 deltakere med profesjonelle B2B aktører fra mange land – Norge inkludert, sier Hege Mauroy, daglig leder i Sponsor- og Eventforeningen.

Heavent Meetings finner sted i Frankrike, Cannes, 19. – 20. april i år. Les mer HER. Torsdag 20 april deles de seks eventtrofeene ut i Palais des Festivals.

Fra Prisutdelingen 2016

- For your upcoming events in the South of Europe, incentives, product launches, conferences, seminars, congresses,… Heavent Meetings is the place to be in order to discover the possibilities, destinations, hotels, locations, service and technical suppliers, sier Katja Balcke, Manager International Hosted Buyer Program.

Heavent Meetings har også lagt opp til å belyse virkningen av virtual reality & ny teknologi, regionale strategier og innovasjon innen eventfaget – i tre faglige sesjoner. Disse foregår på fransk.

- Det som også er spesielt med Heavent Meetings er at det åpner en mulighet for eventkjøpere å delta så godt som kostnadsfritt på hele arrangementet om du kvalifiserer til det som kalles Top Buyers Hosted Programme, forteller Mauroy.

Ta direkte kontakt med Katja Balcke for å høre mer og om du kan ta del Top Buyers Hosted Programme, ved å klikke HER. Hun snakker engelsk, fransk og tysk.
- The one to one meetings of your personalized agenda are so efficient for individual dialogue, and you still have time to meet with other suppliers during the fair or when you network during the lunches and cocktail dinners in amazing locations. Obviously the event awards in the prestigious Grand Auditorium of the Palais des Festivals in Cannes rewarding the most outstanding events of the past year and open to all European agencies for this 11th edition, will be an extra highlight, sier Balcke.

21. februar 2017