Europeisk sponsorpris til Gjensidige

I kategorien Best Employee Engagement, på ESA Excellence Awards, ble det seier til Gjensidige!

Onsdag forrige uke var Sponsorbransjen samlet i London for kåring av de beste europeiske sponsor-casene. 400 representanter fra selskaper over hele Europa var tilstede på den årlige prisutdelingen, i regi av The European Sponsorship Association.

Gjensidige vant for «Gjensidige Games», i hard konkurranse med det pan-asiatiske forsikringsselskapet AIA, bryggeriet Heineken og meieriselskapet Müller.

- Vi er utrolig stolte over å ha gått til topps i Europa, og det er veldig morsomt å motta en slik pris! Dette er en bekreftelse på at vi jobber godt, og at målrettet og hardt arbeid er avgjørende for å nå ambisiøse mål og få effekt av investeringene våre. En slik pris inspirerer også til å skape enda mer som skal gi gode effekter for selskapet både eksternt og internt, sier Stian Grøstad, sponsorsjef i Gjensidige.

Gjensidige Games har tidligere vunnet sponsor- og eventprisen, og nå er internarrangementet også kåret til det beste i Europa.

- Sponsor og eventforeningen gleder oss over at Gjensidige sitt internaarrangement vant på ESA awards i London. Det er gøy å se at Norske bedrifter er med å konkurrere mot de største i Europa og ikke minst vinne, sier daglig leder i Sponsor- og Eventforeningen,  Janette Haukland.

Vi gratulerer Gjensidige med seieren!

Juryens begrunnelse: A really good idea to create something that is accessible to all staff and to involve their families. A great venue, host and entertainment were invested in and so that even those not interested in sport or activity were catered for. What we liked most was the bringing together of all rights holders in an activity that benefits those rights holders too through increased participation in their sports. The benefit of increasing support and understanding of the sponsorship portfolio is an internal measure that we don’t often see explicitly activated. A great piece of work.”

Toppbilde: Sponsorsjef Stian Grøstad og Eventansvarlig Lillian Moe Drotninghaug tok imot prisen på vegne av Gjensidige.

2. mars 2020.