Engasjement på teatret

For å engasjere og involvere må du først nå dem. Eller omvendt. Og 125 meldte sin interesse på Det Norske Teatret da forsommerens Frokostmøte gikk av stabelen.

- Det er godt å se at grepet med å ha pause mellom foredragene, verdsettes av deltakerne. Dette er andre gang vi gjør det slik på et Frokostmøte og også denne gang viser evalueringen at dette har avstedkommet en markert økning i spørsmålet om deltakerne har fått styrket sitt nettverk, sier Hege Mauroy, daglig leder i Sponsor- og Eventforeningen.

Tema for Frokostmøtet: Et annerledes mediekonsum - mest blant de yngste, men tendensen strekker seg til de godt opp i førtiårene: Hva gjør vi når målgruppene ikke kan nås via tradisjonelle kanaler lenger?

Hadde du ikke anledning til å komme? Fortvil ikkemedlemmer av Sponsor- og Eventforeningen kan både laste ned foredragene i pdf-format og ikke minst se foredragene filmet & live HER

Styremedlem Øistein Mjærum geleidet forsamlingen gjennom de to foredragene denne morgenen.

Først ut var Stian Barsnes-Simonsen, kreativ leder i Nordic Screens. Stian tok for seg temaet: Hvordan nå de unge som for lengst har forlatt tradisjonelle medier?

Pausetid mellom foredragene:

Etter minglepause og prat entret daglig leder i det nye JCP PR & Advertising, Frederik Horn, scenen for å snakke om:

Er TV avgått med døden som reklamekanal?  Experience the message: Why Experiental works

Hadde du ikke anledning til å komme? Fortvil ikke, medlemmer av Sponsor- og Eventforeningen kan både laste ned foredragene i pdf-format og ikke minst se foredragene filmet & live HER

Mingle, fag & nettverk med nogot attåt:

Neste Frokostmøte blir onsdag 12. september - hold av datoen allerede nå!

22. juni 2018