Dusinet fullt

- Det er ny rekord i antall partnere. Et tolvmannslag er på banen og går sammen for Sponsor- og Eventprisen 2019, sier daglig leder i Sponsor- og Eventforeningen, Hege Mauroy.

Just Cruzin’ Production ble landet først, som eventpartner til hele arrangementet. Deretter  kom det nye Thon Hotel Storo, selve lokasjonen for Sponsor- og Eventprisen (les mer om den store bransjedagen - og kvelden HER)

Her presenterer vi fem partnere til:

- Vi i Coca-Cola European Partners er glade for å være med som partner til Sponsor – og Eventprisen 2019. Det er et viktig arrangement som setter spons- og event- faget på dagsorden. Ifm denne bransjedagen har foreningen også klart å samle meget inspirerende og interessante foredrag, og så gleder jeg meg til kvelden når vi skal hylle noen av aktørene som har gjort det lille ekstra innen Spons og event i året som har gått, sier Jonas Olsson, Sponsor  & Eventsjef i Coca-Cola European Partners Norway.

Om Coca-Cola European Partners NorgeCoca-Cola European Partners Norge (CCEPN) har ansvaret for produksjon, salg og distribusjon av Coca-Cola i Norge. Coca-Cola European Partners Norge distribuerer også produktene til Monster Beverages. Fra produksjonsanlegget på Lørenskog, like utenfor Oslo, markedsføres og distribueres bland annet Coca-Cola, Coca-Cola Uten Sukker, Coca-Cola light, Fanta, Sprite, Urge, Telemark av Bonaqua, Smart Water, Powerade, Kuli, Honest, Adez, CHAQWA, Burn og Monster. Coca-Cola European Partners Norge har totalt over 600 ansatte, på ulike lokasjoner i Norge. 

- Sponsorater er en viktig kommunikasjonskanal for NorgesEnergi og vi er derfor en stolt sponsor av blant annet landslagene i håndball. NorgesEnergi setter pris på det nettverket vi får gjennom sponsoratene og er glade for å bidra til Sponsor- og Eventprisen 2019, sier Geir Arne Gundersen, Markeds- og kommunikasjonssjef i NorgesEnergi AS.

Om NorgesEnergiNorgesEnergi har levert billig strøm til det norske markedet siden 1999. NorgesEnergi er en av de største strømleverandørene i Norge, men har fremdeles en utfordrerposisjon i det norske markedet. Det er en av grunnene til at de fleste som har skiftet strømleverandør de siste ti årene har valgt NorgesEnergi.

- I REMA 1000 har vi sterk tro på at barn og unge trenger sunne forbilder og trygge hverdagsaktiviteter for å trives. Derfor betyr det mye for oss å sammen med Sponsor- og eventforeningen kunne bidra til prosjekter som setter barn og unge først. Sponsor- og eventforeningen gjør en fantastisk jobb som vi er stolte av å være en del av, sier Vidar Riseth, sponsorsjef i REMA 1000.

Om REMA 1000Det enkle er ofte det beste. Siden 1979 har REMA 1000 tilbudt sine kunder over hele landet et godt valgt utvalg av dagligvarer av høy kvalitet til bare lave priser. Vi har 630 kjøpmenn over hele landet som hver dag jobber for å imponere vår øverste sjef, kunden. I REMA 1000 er det ikke flaut å gjøre ting enkelt – det er genialt.

- For Dale of Norway er det viktig å være synlig som en ikke ubetydelig aktør i bransjen. Sponsing for oss er en meget viktig del av marketing mixen, sier John-Olav Dale, Head of Sponsorships i Dale of Norway.

Om Dale of NorwayDale of Norway produserer ullklær til dame, herre og barn. Kolleksjonen spenner fra tynne og sporty next-to-skin-gensere i supermyk merino-ull, til tykke og varme gensere og jakker i norsk ull. Felles for dem alle er at de er av overlegen holdbar kvalitet. Dale of Norway har også et rikholdig utvalg tilbehør som luer, pannebånd og skjerf. Kolleksjonen i 100% ull designes og strikkes på Dale i Vaksdal kommune, utenfor Bergen. Dale of Norway er således en av få tekstilbedrifter som fortsatt har produksjon i Norge. Siden 1956 har Dale of Norway også designet offisielle gensere til det norske skilandslaget til hvert eneste OL og VM. Man kan si at alle Dale of Norway-plagg har sin egen historie, noe som gjør at en genser fra Dale of Norway er «mer enn en genser».

- Sponsor- og Eventprisen er bransjens viktigste møteplass, så dette vil vi absolutt være med på, sier markeds- og sponsorsjef i SpareBank1 Forsikring, Eirik Johansen.

Om SpareBank1SpareBank1 er en allianse av selvstendige banker som samarbeider for å hjelpe våre kunder med hverdagsøkonomien. Vi har forsikringsselskap og 14 banker, med 300 kontorer over hele landet. 

- Disse nye partnerne er fantastiske støttespillere for å få til den bransjeopplevelsen vi ønsker at både Fagdagen, Prisutdelingen & Festen skal være, sier Mauroy.

Neste uke presenterer vi fem partnere til. Da er dusinet fullt.

  

 

   

 

 

6. desember 2018