DHL Express og Holmenkollen Skifestival

DHL Express går inn som sponsor under Holmenkollen Skifestival, til stor glede for begge parter.

Det opplyser de i en pressemelding.

Holmenkollen har en sterk stilling og tradisjon innen skisporten, og skifestivalen en stor begivenhet blant skientusiastiske nordmenn.

"DHL Express er veldig glade for å kunne være en del av dette flotte arrangementet i år. Avtalen gir bred synlighet over hele landet. Samtidig får også mange ansatte og kunder mulighet til å oppleve og ta del i den fantastiske folkefesten det er i Kollen. Som offisiell lagsponsor for det norske herrelandslaget, og event sponsor til Holmenkollen Skifestival- blir det ekstra stas å heie frem jentene og gutta under 3- og 5mila, på nært hold" skriver de i en pressemelding.

Også Holmenkollen Skifestival er svært fornøyd med avtalen

"I Holmenkollen Skifestival er vi veldig glade for å ha med DHL Express på laget som sponsor i forbindelse med verdenscupen i langrenn. Vi gleder oss til et godt samarbeid og tiden fremover som stolt samarbeidsparter."

"I Holmenkollen Skifestival har vi stor tillit til DHL Express, som er markedsledende leverandør innen logistikk og premium fraktekspertise. I tillegg til gjensidig verdier og praksis, gleder vi oss til å sammen representere verdens raskeste langrennsløpere på Norges største idrettsarrangement, Skifest! Vi gleder oss til årets Folkefest sammen med DHL Express, som også skal til å være tilstede og heie frem gode idrettsprestasjoner 6-8 mars" står det videre.

3. mars 2020