Den beste måten

En sponsor, et kulturobjekt, et sosio-objekt, et idrettsobjekt og en bransjeleverandør forteller hvorfor de skal på Sponsor- og Eventprisen.
  • - Vi i Kirkens Nødhjelp stiller «kvinnesterke» på årets Sponsor- og Eventpris for å få faglig påfyll og møte bransjenettverket vårt. Kunnskap er ferskvare og vi opplever dette som en arena hvor vi kan få nye idéer, perspektiver og innsikt. Det er nyttig å kunne rive seg løs fra kontorpulten og dedikere en dag til å bli inspirert og få anledning til å feire det gode arbeidet som gjøres i bransjen.  Dette er også en god arena for å skape nye relasjoner og bli bedre kjent med kollegaer, sier Gunn Inger Røkke Ruud Teamleder Næringsliv og Major Donors, seksjon for innsamling  i Kirkens Nødhjelp:

• - Jeg har meldt meg på Fagdagen og Prisutdelingen fordi det er den beste måten å holde seg oppdatert på fagfeltet vårt på. Her får man vite hva som rører seg på feltet, man får gode eksempler til inspirasjon og man møter andre fra hele landet som jobber med det samme. Jeg gleder meg!, sier Lene Therese Steimler Sponsoransvarlig i Festspillene i Bergen:

• - Vi i Felleskjøpet har akkurat meldt oss inn i Sponsor- og Eventforeningen, og da passer det fint med en slik Fagdag som en oppstart. Vi ønsker å løfte vårt sponsorarbeid til et mer profesjonelt nivå, og jeg gleder meg veldig til å komme inn i et faglig nettverk, og å få inspirasjon og godt med påfyll denne dagen. Ut fra det jeg kan se av programmet og foredragsholdere møter jeg opp med stor forventning om å få med meg mye konkret til vårt videre arbeid med en revidert sponsorstrategi, sier Spons- og eventsjef Trond Østby i Felleskjøpet Agri:

• - Vi ser på Fagdagen til Sponsor- og Eventprisen som en viktig møteplass samt å få nye impulser og faglig påfyll. Å holde seg oppdatert på kommende trender og hva som skjer i bransjen er viktig i Birkens arbeide, sier Terje Lund Olsen Sponsor- og markedsansvarlig i Birken:

• - Som eneste aktør innen profileringsprodukter i foreningen, ser vi dette arrangementet som en nyttig arena å være på. Vi synes dessuten det er mange supre og aktuelle foredrag vi har stor glede av å få med oss. Dessuten er det et herlig vitamintilskudd på nyåret, hvor vi kan utvide horisonten og treffe mange spennende folk i bransjen!, sier Kristine Stensrud, Prosjektleder i Artisti Profil:

- Vi deltok på Sponsor- og Eventprisen for første gang i fjor, hvor vi møtte mange av våre samarbeidspartnere, samt at vi knyttet nye relasjoner med mange spennende aktører. I år stiller vi med flere deltakere og ser veldig frem til arrangementet, avrunder Stensrud.

Ta meg til påmelding, KLIKK HER

16. januar 2019