Craft er ny klesleverandør for Norges Skiforbund

Profilhuset har inngått avtale med Norges Skiforbund Telemark, hvor flere av verdens beste telemarkkjørere vil konkurrere og trene i klær fra Craft.

Vi er privilegert som har sikret oss en ny, sterk partner innen klær. Craft er en komplett partner både sommer, vinter og mellomsesong. De har alt. Craft er en komplett partner både sommer, vinter og mellomsesong. Vi skal bistå begge parter på flere områder, særlig nå som World Cup-konkurranser gjør comeback i Norge til vinteren. Crafts utvikling de siste årene er solid, og de vil også sørge for at kjørerne bruker klær som i størst mulig grad er laget av bærekraftige og miljøvennlige materialer. Dette er også en veldig positiv og praktisk god logistikkmessig avtale for samarbeidet med arrangører av telemarksrenn, sier sportssjef for telemark i Norges Skiforbund, Per Olav Tangen.

Avtalen er skrevet som et samarbeid mellom Craft, Profilhuset AS og Norges Skiforbund.

Vi gleder oss til å ta i bruk produktene fra Craft. Aldri før har vi hatt en partner med så godt sortiment, mener landslagsutøver Gøril Strøm Eriksen.

Profilhuset og Norges Skiforbund har hatt et samarbeid i flere år. Denne utvidelsen innebærer leveranse av Craft bekledning og trykk/brodering av logo trykking på de ulike plaggene. Avtalen inneholder også leveranse og produksjon av ulike produkter knyttet til arrangement og til de øvrige samarbeidspartnerne.

Det er svært gledelig å kunne meddele at vi i samarbeid med Craft har inngått en ny avtale med telemark i Norges Skiforbund. Vi ser frem til et innholdsrikt og spennende samarbeid med telemark i årene fremover, sier daglig leder i Profilhuset AS, Fredrik Wraamann.

Landslaget tok i bruk de nye klærne på skisamlingen på Folgefonna denne måneden.

– Vi ser frem til at landslagsløperne i telemark tar i bruk klær til trening og konkurranse, og vi har registrert positive tilbakemeldinger så langt, forteller daglig leder i New Wave Norway AS, Tom Henriksen.

Avtalen mellom Profilhuset, Craft og Norges Skiforbund telemark strekker frem til 2023.

Toppbilde: Norges Skiforbund

Kilde: Norges Skiforbund