Aller med

Alle eventer i Aller Media ble fra oktober 2017 samordnet i en ny enhet kalt Aller Live. Nå har de meldt seg inn i Sponsor- og Eventforeningen.

- Vi ønsker å bli en del av et nettverk for å utveksle erfaringer, sier Pia Bergersen direktør Aller Live.

Aller Media AS konsern er det fjerde største medieselskapet i Norge med en omsetning på rundt 1,8 milliarder kroner.

- Som forbrukere og publikummere ønsker vi å oppleve noe sammen, enten det er mosjonsløp, messer, foredrag, show eller andre former for opplevelser der publikum deltar aktivt i arrangementet. Det er viktig for Aller Live å lage møteplasser der ønsket blir imøtekommet, og vi blir utfordret. Vi gleder oss til å jobbe frem unike konsepter der sponsorer, annonsører, lesere og publikum møtes for å oppnå noe sammen, sier Bergersen.

Aller Live vil samarbeide med NVFT som er et datterselskap i Aller Media.

- Vi tror på gode live-opplevelser, hvor vi involverer leserne og skaper et unikt engasjement for publikum og deltakere, forteller Bergersen.

Aller Live, fra venstre: Cecilie Hærdig, Niklas Kokkinn-Thoresen, Pia Bergersen og Torhild Viken.
(Foto: Per Ervland)

Bergersen beretter at Aller Media er et mediehus som tilbyr strategisk eksponering og involvering på alle plattformer.

– Dette gjør våre eventer unike. Målet er alltid å skape varige verdier for både publikum og sponsorer, sier hun.

Les mer om vårt nye medlem HER

 

 

Tekst: Hege Mauroy

13. november 2017