Frokostmøte i oktober

- I dette Frokostmøtet skal vi se på hvordan forsterke, forlenge og ta ut mest mulig – og på best mulig måte, effektene av den opplevelsesbaserte markedsføringen, sier Marcus Håkonsen styremedlem i Sponsor- og Eventforeningen.

Digitale kanaler, viral spredning, tilpasning, samspill og resultater er elementer som skal belyses denne morgenen. Alt med utspring i det reelle møtet mellom mennesker og varemerker – som får et mer og mer virtuelt liv.

- Dette er tematikk om lag på lag. Og dessuten på lag, for å nå frem med suksess. I dag forventes kommunikasjon i flere kanaler, og det er summen av disse som blir den avgjørende helhetlige kommunikasjonen for oss. Dette tar vi tak i, forteller Håkonsen.

Temaet er den gode digitale kanalmiksen generelt og for spons- og eventbransjen spesielt.

- Du skal få høre hvordan eventer og digitale kanaler kan jobbe godt sammen, hvordan våre fysiske møter er en ypperlig måte å samle content på, og vi får et par ekstremt spennende og relevante caser, sier Håkonsen.

Bare hør her:

  • Statoil har støttet talentutvikling i Norge siden 1990. I 2006 ga de satsingen et navn: Morgendagens Helter. Konseptet har vunnet utallige priser.

‎Sponsorsjef Cathrine Instebø, kommer til oss.

Instebø vil fortelle om hvordan de jobber med Morgendagens Helter, hvilken effekt dette har gitt og fortsatt gir, i et stadig mer digitalt landskap.

  • "Verdens vakreste nattevandring” vant EEA Public Affairs, Campaign of the year 2017 og er dessuten også Sabre Awards Winner "Goverment Agencies”.

 

Marte Lid, seniorrådgiver i Norad og Vegard Bjørtuft, seniorrådgiver i Gambit H+K kommer for å fortelle hvordan kombinasjonen & miksen av event og digitalt ble til prisvinnende suksess.

  • Digitalbyrået Sempro har vært kåret til Årets Beste Sosiale Medier Byrå i Norge under Social Media Days.

Daglig leder Kjetil Sinding kommer. Med headingen: Innsikt trumfer intuisjon, og data er den nye oljen, vil han fortelle oss:

  1. Hvordan få maks ut av opplevelsesbasert markedsføring i digitale kanaler
  2. Hvordan de digitale kanalene kan forlenge effekten av events
  3. Smart bruk av de ulike digitale kanalene

- Tanken er at du kan ta med deg kunnskap og ideer om det digitale mangfoldet og tilpasse til akkurat dine forhold – til beste for deg, sier Håkonsen.

Øistein Mjærum, også styremedlem i Sponsor- og Eventforeningen, forteller at det er enda et foredrag og det fra selveste Snapchat.

Ansvarlig for Snapchat Norge, Steffen Rabben kommer.

  • Rabben vil vise eksempler på hva som funker på Snapchat og fortelle hvordan kanalen kan brukes opp mot opplevelsesbasert markedsføring. Det vil dreie seg om deling av content, annonsering, snap codes, geofiltre og snap map. For å nevne noe.

 

PRAKTISK INFORMASJON
Datoer: Tirsdag 31. oktober
Tid: Kl. 08.00 – 10.00 (frokost fra kl 08.00, det faglige starter kl 08.30) 
Sted: Scandic Solli, Parkveien 68, Oslo
Påmelding: Frokostmøtet er fullt!
Pris: Gratis for medlemmer, kr 950 for ikke-medlemmer
Ikke-medlem, men vil gjerne bli? Les mer HER

  

Marcus Håkonsen og Øistein Mjærum 
styremedlemmer i Sponsor- og Eventforeningen