Fagforum 17. oktober

- Fagforum er stedet for å dele og lære av hverandre. Her forteller både prisvinnere og nominerte til Sponsor- og Eventprisen. De som kommer kan altså få lære og snakke med de aller dyktigste i bransjen, sier Øistein Mjærum styremedlem i Sponsor- og Eventforeningen.

Fagforum baserer seg på åpne og rause gruppeprater, med felles oppstart og felles avslutning for de alle. De som skal dele med oss denne gang er henholdsvis Telenor, Microsoft og JCP.

(Ta meg rett til påmelding)

- Jeg er utrolig glad for at sponsorsjefen i Telenor kommer for å dele sine erfaringer og ikke minst fortelle om hva Telenor ser etter og forventer av sine partnere. Petter Svendsen er en av de mest erfarne og største aktørene innenfor både idrett og kultur og jeg tror mange av oss har mye å lære av ham og Telenor, sier Mjærum.

Petter Svendsen, sponsorsjef Telenor

Telenor har vært nominert flere ganger til Sponsor- og Eventprisen, senest i 2018 og vunnet flere ganger – sist i 2017: Årets Idrettsponsor og Årets Sponsorkampanje. For sistnevnte vant de også ESA Best of Europe i februar i år.

- Microsoft Norge er en del av et stort internasjonalt konsern som likevel klarer å tenke lokalt og har tilnærmet seg området samfunnsansvar på en litt annerledes måte enn mange andre. Jeg tror flere og flere bedrifter vil følge deres eksempel innenfor sosio og samarbeidet med humanitære og ideelle organisasjoner. Kom, lytt, spør og lær!, oppfordrer Mjærum.

Karoline Klever, Senior Program Manager i Microsoft

Microsoft var nominert i flere kategorier og vant kategorien Årets Innovasjon i år, for «#Rccodeathon2017» sammen med Røde Kors.

- Et av Norges største eventbyråer, JCP, kommer også for å dele og fortelle historien om hvordan de har kommet dit de er i dag, hva som gjør et event bra og hva som gjør en eventleverandør glad! De vil også fortelle om hva de mener de har lykkes best med og hva de ikke har lykkes med, så alle som ønsker å få til bedre eventer bør komme for å delta i den samtalen, sier Mjærum.,

JCP har vært nominert flere ganger til Sponsor- og Eventprisen, senest i 2018 og vunnet flere ganger – sist vant de kategorien Årets Interne Event for T2-Opplevelsen og T2-Tjenestetesting, sammen med Avinor i 2018. Priser og nominasjoner har JCP også oppnådd utenfor landets grenser, både i Best Event Awards og Trophées de l’Évenement.

Lars T. Grorud, CEO JCP Norge

- Du vil derfor treffe aktører som har stått for noen av de beste og mest interessante sponsor- og eventprosjektene de siste årene. Det er bare å melde seg på, avrunder Mjærum.

Viktig:
Hvilken gruppe du ønsker å være med på velger du ved påmelding. For å sikre deg at du får blitt med på den gruppen du ønsker, er det om å gjøre å svinge seg raskt. Det er begrenset med plasser i gruppene, og erfaringen viser at de fylles opp fort...og når det er fullt så er det fullt. Du får beskjed på epost om hvilken gruppe du har fått plass på.

PRAKTISK INFORMASJON
Dato: Onsdag 17. oktober 2018
Tid: Kl. 15.00 –16.30, (etter kl 16.30 byr vi på et glass…)
Sted: Louise, Aker Brygge