Baltic For Events Forum

Temaet for The Baltic For Events Forum (BFEF) er Event Futurism: Ethics, Technology, Success.

Baltic For Events Forum (BFEF) arrangeres for tredje gang i Tallinn, Estland.

BFEF legger opp til å samle deltakere fra hele Norden, Tyskland, Russland, Polen og Baltikum, i to dager og to kvelder: En dag konferanse samt get-together og en dag med livepresentasjoner for juryen til Baltic-Nordic Event Awards, inkludert prisutdeling om kvelden. Alle deltakere kan høre på livepresentasjonene.

Foredragsholderne kommer fra blant annet USA, Canada, Tyskland, Polen, Norge og Sverige. Se dem HER

Som medlem i Sponsor- og Eventforeningen får du 20% rabatt på konferansedeltakelsen. Du får også 20% rabatt om du vil søke på Baltic-Nordic Event Awards. Det er 15 Priser, du kan søke HER. NB: Søknadsfristen er 8. april.

Første dagen foregår på Cinamon Kosmos i Tallinn. Dag to foregår i sin helhet på båten Silja Europe (Tallinn - Helsinki - Tallinn)

PRAKTISK INFORMASJON:

• Når: 24.- 25. april 2019 (anbefales 23.-26.april om du skal delta på alt)
  • Hvor: Tallinn i Estland
  • Pris for medlemmer av foreningen: 20% rabatt på alle priser du finner HER (minus Travel packages)
  • Påmelding: Du melder deg på direkte til arrangøren HER.  Viktig: Få rabattkoden FØR du melder deg på eller søker. Koden får du ved å kontakte  hm@sponsevent.no
    (Ikke medlem, men vil gjerne bli? Klikk HER)
  • Hotell: Du får 10% rabatt på Radisson Blu Hotel Olümpia i Tallinn. Hver enkelt bestiller selv, book HER
  • Reise/transport: Hver enkelt bestiller selv