Om foreningen

Sponsor- og Eventforeningen er en interesseorganisasjon for virksomheter som forholder seg til sponsing og event som kommunikasjons- og markedsføringsverktøyer, enten de er sponsor, sponsorobjekt, eventselskap eller på annet vis involvert i sponsing og/eller event.  Foreningen har pt drøyt 160 medlemsvirksomheter. Se medlemsoversikten HER

Foreningen ble stiftet i 2001, først hetende Sponsorforeningen. I og med at Event ofte er et naturlig element i sponsorarbeide, ble foreningen utvidet til å hete Sponsor- og Eventforeningen i 2005.

Foreningen har som formål å fremme forståelsen for sponsing og event som fagområde.

Dette gjør vi ved å arrangere fagmøter, debatter, seminarer, kurs, studiereiser i inn- og utland, samt dele ut Sponsor- og Eventprisen  på vårt årlige bransjearrangement. Og kanskje aller mest via daglige nyheter på nett og ukentlig Nyhetsbrev.

Foreningen har et aktivt styre. I det ligger at hver styrerepresentant har et eget ansvarsområde og lager en dertil egnet komité for å planlegge og gjennomføre oppgaver innen sitt felt.
Se hvem som gjør hva HER

Vi har etablert et aktivt forum og et verdifullt nettverk som du kan bli en del av! Her treffer du representanter fra næringslivet, idrett, kultur, humanitære organisasjoner, byråer innen event -og sponsing.